Jeg kommer aldri til å angre på

..at jeg:

 

  • Drakk for mye kaffe sammen med gode venner.
  • Var for ofte sammen med de jeg er glad i.
  • Fikk for mye frisk luft.
  • Så for mange filmer på kino.
  • Hørte på for mye god musikk.
  • Sov så mange netter i telt.
  • Badet så mye i sjøen.
  • Lo så jeg fikk vondt i magen. Ofte.
  • Spiste så mye god mat.
  • Smilte så ofte til fremmede på gaten.

 

Og ikke minst:

 

Jeg kommer aldri til å angre på at jeg valgte å bli frisk.

Aldri.

2 thoughts on “Jeg kommer aldri til å angre på

Leave a Reply

